úterý 4. listopadu 2014

1.11.2014 Oslava s Guidem a Radkou


Ukončení tří měsíční periody jsme oslavili s Guidem a jeho manželkou Radkou. Guido mi po celou dobu pomáhal dobrou radou a taky pravidelnými konverzacemi  po skypu, které pro mě byly nejdůležitějším stavebním kamenem a nejzábavnějším článkem J

Guido je Ital a žije v Praze se svou manželkou Radkou. Věnuje se intenzivně bojovému umění Wing Chun, který  se učí od svého mistra v Itálii. Já jsem se během našich konverzací dozvěděla o umění wing chun tolik zajímavých informací. V italštině samozřejmě J Guido dokázal se zápalem vyprávět dlouhé hodiny o praktikování a filosofii Wing Chun a  o tom, co má na tomto umění tolik rád a také  o tom, co skrze Wing Chun předává svým studentům.

Guido má pravidelné hodiny i tady v Praze. Hodiny jsou vedené v angličtině. Takže kdybyste chtěli spojit příjemné s užitečným a učit se anglicky a přitom praktikovat wing chun, pak  Guido je ten pravý J

Více o Guidovi najdete na jeho blogu:


Oslavu jsme začali malým cvičením wing chunu na zahrádce  při zapadajícím slunci.
 
 
 
 
 
 
Našemu ‚italskému večeru‘ nechybělo nic J
Radka uvařila výborné italské celozrnné špagety se slávkami.
 
 
Já jsem italský program trochu narušila dezertem, který jsem nazvala cheesecake, ale pravý cheesecake to v žádném případě nebyl J Bez cukru, bez vajíček, bez mléka J
 
Poslouchali jsme italskou hudbu a podívali se na film v italštině.  
Mimochodem, poslech hudby s textem je dobrý způsob, jak se učit jazyk.
Ranní pohoda u snídaně J
 
CO VÁS ČEKÁ DÁLE NA STRÁNKÁCH BLOGU:
·         Samozřejmě jsme nezapomněli natočit video, abychom zachytili můj postup na závěr tříměsíční periody. Ukázka vás čeká v následujících týdnech J
·          Radčin recept na výborné špagety se slávkami
·         Celkové shrnutí celého procesu, co mi tříměsíční proces přinesl na různých úrovních života, jaké byly těžkosti a překážky, ale také radosti
·         Zhodnocení, zda jsem dorazila tam, kam jsem si předsevzala
·         Reportáž z výletu do Itálie, který bude takovou ‚malou zkouškou‘ v realitě J
·         A v neposlední řadě další tipy, jak nejlépe se učit cizí jazyk

 
 

2 komentáře:

  1. Ciao Olga,
    byla nam potesenim tvoje navsteva. Pro nas to bylo velice intenzivni a bohaty vecer: Ochutnali jsem trochu z Ciny (Kung Fu), trochu z Italie (italstina a spagety), trosku z Ceska (vyborny dezert) a bavili jsme se zajimavym filmem.
    Nyni jsou tri mesice za nami, ale zustaneme v kontaktu s italstinou.
    A nezapomenme na Starwars event :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ciao, to zní jako velmi mezinárodní odpoledne :-) Italštinu určitě neodkládám a pokračuji pilně dál a na Starwars se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat